dilluns, 12 de gener del 2015

Literatura per a infants

A la sessió de tupperbook que vam fer al desembre, vam poder fer una llista de llibres recomanats per demanar als Reis. Us comuniquem que ens els han portat!
Llana a dojo, de Mac Barnett i Jon Klassen. Ed. Joventut. L'Annabel troba una capsa màgica plena de llana sense fi, i amb els seus colors transformarà el seu poble gris i trist...

El misteri de la tifa de gos abandonada, d'Anna Cabeza. Ed. Bambú. Unes àvies gens convencionals que resolen misteris, armades amb agulles de fer mitja i perfums anestèsics. Una aventura plena d'humor per a joves lectors a partir de 9 anys.

L'Ada Goth i el ratolí fantasma, de Chris Ridell. Ed. Cruïlla. L'Ada Goth viu a la Mansió Esgarrifòtila amb el seu pare, Lord Goth, un munt de criats i, com a mínim, mitja dotzena de fantasmes...

El petó de Lili Marleen, de Pep Molist. Ed. Barcanova. En Pere coneixerà un fotògraf, el senyor Salom, que li explicarà la seva història amb Lili Marleen i la seva dèria per fotografiar moments feliços. Una petita joia literària per a lectors a partir de 10 anys.

Això és un secret que només sé jo, d'Eulàlia Canal. Ed. Animallibres. "Em dic Hug i sóc un cas perdut. Ho sé, encara que la Dèlia em digui que no és pas així, que el que passa és que el meu cap funciona diferent i, això, segons ella, em fa més interessant... A mi em costa entendre les coses." Una història amb assassinat per a lectors a partir de 8 anys.

Estaran a la Biblio esperant-vos!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada